3 juni 2007

En vanlig söndag

Det är skönt med alldeles tomma söndagar. såna där söndagar när man kan sova hur länge man vill och det inte finns några måsten och en massa inplanerade saker. Idag är en sådan dag! Trots att jag tänkt sova jättelääänge så vaknade jag strax innan åtta, men det var helt okej ;-) Jag har inte gjort något nyttigt på hela dagen, mer än lagat middag...

Vad har jag gjort då? Jo, jag gick en tur med kameran både i trädgården och inomhus. Den här bilden blev jag så supernöjd med:

Jag har den som bakgrund på datorskrivbordet, och den är knivskarp! Läckert!

Efter kamerapromenaden så la vi om dotterns stukade fot. Den är rejält svullen, men den är inte blå ;-)


Jag har fikat hos en kompis, scrapbookat lite, druckit en massa koppar te, och bara latat mig. Fler såna här söndagar om jag får bestämma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar