14 juni 2007

Kan man leva utan Internet?

Ja, det kanske man kan, men usch vad svårt det är! Vi har varit utan nätuppkoppling i en vecka, och det har varit så frustrerande så det knappt går att beskriva. Tänk vilken energi jag lagt på att irritera mig och testa och testa igen om uppkopplingen funkar, energi som jag kunde använt till något mycket bättre ;-) För två dagar sedan försvann dessutom vår fasta telefon. Då gav jag nästan upp...

Under veckan som gått så har jag i alla fall firat syrran som fyllt år. Hon fick naturligtvis ett kort

Och till helgen fyller min ena svåger år, och varför skulle inte han också få ett kort?!

Och så har jag sytt!!! Ett täcke som jag började på förra sommaren är snart klart. Det enda som återstår är lite quiltning, men kantningen är redan på plats. Bild kommer snart! (Hoppas jag ;-) )

Jag hoppas ni får en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar