19 maj 2018

En rosa kasse till en rosa tjej

En rosa tjej ska få en rosa väska att ha stickning och annat nödvändigt  i.
En enkel kasse 
med en dragsko så att den går att dra igen.
Blev så glad när jag hittade tygbiten i mitt tygskåp, det fanns en alldeles lagom stor bit.
Några träpärlor hjälper till att hålla ihop.
Söta små får, som sig bör till en som stickar.
Beskrivning till väskor som den här har jag delat med mig av tidigare, just den här är en mix av Perfekta påsen och Väska med blixtlås.
Jag hoppas hon kommer gilla den.
I syrenernas tid.

4 kommentarer:

  1. Lyllo tjejen som får denna! Jag tyckte den var superfin! Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. ✋ Ja är den lyckliga tjejen som fick den. Så otroligt fin o helt perfekt. Den fick t.o.m följa med upp sovrummet igår kväll. (Tur min man inte är hemma 🙈). Hela påsen är på pricken ja. Där ska min påbörjade RÅSA Wiolakofta få bo. O alla andra RÅSA blivande/kommande projekt. Tack finaste, bästades o snällaste Anette. ❤

    SvaraRadera
  3. Så roligt att du tycker om den! <3 <3 <3

    SvaraRadera