15 mars 2015

Kuddrik och katt

På semesterns sista dag blev äntligen de fem kuddfodralen kantade och klara.
Så fort jag kom hem så stoppade jag i kuddar och tog några bilder. 
Kuddarna är 50 x 50 cm stora. 
Något mönster finns inte. Jag ritade upp fem olika rutmönster och sydde efter dem. 
Självklart fick jag hjälp med fotograferingen, inte bara av en utan av två katter. Morris hade så klart också hjälpt till om han inte råkat bli instängd i tvättstugan en stund. 
Nu är kuddarna på plats på kökssoffan och jag är nöjd med dem. De passar så bra som jag hoppats. 
Trött efter bilresan tänker jag nu tillbringa resten av kvällen med att tycka att det är skönt att vara hemma igen. 
Hemma i huset vid havet.

2 kommentarer:

  1. Vilken produktion, Anette! Allt är lika fint.
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag älskar att dina katter alltid ska vara med vid fotograferingen :)

    SvaraRadera