16 jan. 2014

Hattmakaren

I mina garngömmor fanns ett litet nystan med kungsblå merciserad bomull. Först tänkte jag att det skulle passa till en grytlapp men jag har redan så fina grytlappar och garnet hade bara räckt till en och inte två så jag tänkte om. Garnet fick bli - en hatt!
Min plan är att pynta hatten men just nu har jag ingen aning om hur. Tips mottages tacksamt!
Rachel undrar också och under tiden har hon hatten på sig. Den har samma färg som hennes klänning. Matchi-matchi liksom.
Dagens ruta är orange. Orange för att jag fått massor av saker gjorda i dag.
Att det ska vara så himla omöjligt att låta bli att göra en massa saker!


1 kommentar:

  1. Vi skulle behöva vara närmare varandra så vi kunde hjälpa till med att bromsa när det blir för mycket för jag är lika dålig. Men det är svårt att hålla igen de dagar man mår lite bättre.

    SvaraRadera