10 juni 2013

Enarmad kontra enärmad

Nej, jag kommer inte ihåg även om jag tror det! 
Jag tror alltid att jag ska komma ihåg hur jag gör, hur många maskor jag lägger upp, hur många som ska minskas och när de ska minskas men eftersom jag har många stickningar på gång och det kan gå ganska lång tid mellan ena sockan och den andra eller den första ärmen och den andra så hade det varit väldigt bra om jag skrivit upp hur jag gjort... Allvarligt talat, hur många har nytta av en enärmad kofta om man har två armar?
Nåja, jag ska nog få till den och vem ser om den ena ärmen blir exakt som den andra?
För övrigt så har det varit varierande väder idag. Ena stunden såg himlen ut så här:
Och en liten stund senare:

Trädtopparna är sig lika i alla fall.
Kanske ska sy i knappar i alla fall? Det är ju ganska kul.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar