4 juni 2012

Popcornhjärna

Åh vad det är jobbigt ibland! Som när huvudet är proppfullt av idéer och orken är slut. Fast orken är ju bara slut just nu, och idéerna finns kvar i morgon. Det är bra!

Jag har hela kvällen och natten på mig att fundera på hur min nya klänning ska se ut.
Tyget har en underbar gråblå färg, och jag tror att jag ska brodera lite på det.
Jag har också gott om tid att fundera på hur jackan ska se ut av det här läckra tyget. 
Färdigfodrat! Så praktiskt. 
De här godbitarna är nyinkomna hos min hovleverantör, tillsammans med en massa andra läckra modetyger. Mer ork, och mer tid önskar jag mig men jag är så glad för alla idéer som poppar upp som popcorn i huvudet på mig!
Så jag fortsätter att inspireras. 
Har ni sett så mycket färg det är ute nu? 
De tvåfärgade lupinerna ser nästan surrealistiska ut tycker jag. 
Åh sommar!
Like like like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar