11 okt. 2011

Regniga dagar

Att sitta i soffhörnet med en kopp te en regnig dag kan vara skönt. Att se hur dropparna slår mot rutan kan vara rofyllt och sövande.
 Och har man en passande quilt så är lyckan nästan total, eller hur?
 Rainy days-toppen som väntar på quiltning.
Men... Idag har det inte regnat utan varit sol och blåsigt, och har jag varit på jobbet en stund. När jag kom hem var jag så trött att jag stupade i soffan och sov två timmar. Det kanske inte låter så märkvärdigt, men för en som har problem att sova så är det underbart att bara somna så där. Och så kan man ju passa på att drömma om regniga dagar. :o)

3 kommentarer:

  1. Var rädd om dig nu med ditt jobbande! Men vi ses väl på fredag? kraaam

    SvaraRadera
  2. Är det inte mitt favvistyg, undrar vännen från södern.

    SvaraRadera
  3. Södervännen - Japp :o))

    Mimmi - Jag ska göra mitt bästa för att vi ska träffas!

    Kram till er båda

    SvaraRadera