2 okt. 2011

Nya mål att sikta mot

Ölands skördefest lider mot sitt slut för den här gången. Tack alla ni som varit i Näsby och tittat på våra lapptäcken! Min lilla kamera sjunger visst på sista versen den också, för nästan alla mina bilder från när vi riggade utställningen blev suddiga, men ett par översiktsbilder får ni se.

Lokalen hos Carla är fantastisk att ställa ut i!
Tyvärr kunde jag inte vara med, men Lena gjorde ett kanonjobb både fredag och lördag.
Nu har vi beställt vackert väder till nästa års skördefest, och produktionen av nya utställningsobjekt sätter igång. Kanske kan hela min regnbågsserie bli klar tills dess?

3 kommentarer:

  1. Ohh vad jag önskar att jag kunnat vara där och se er utställning, kanske nästa år....
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Tack själv, glad för att du är med :o)
    Nu är det bara lysrören kvar att plocka ner och det ska vi strax göra.
    Först en stor kopp kaffe.

    Nya friska tag nästa år :o)
    KRAM KRAM
    Lena P

    SvaraRadera
  3. Tack till både dig och Lena för att jag fick vara med fast jag inte kunde bidra mer än att hjälpa till med rivningen av utställningen. Kram Kikki

    SvaraRadera