8 juli 2009

Jag har bestämt mig!

Den här veckan känns det faktiskt helt okej att jobba.
I måndags - spöregn hela dagen
I går - uppehåll, blåsigt och en fin solig kväll
Idag - soldis, ca 20 grader och så strax innan regnet bröt ut ikväll:

Perfekt sitta-inne-och-mysa-väder!
Mysa = göra nåt kul
och...
Jag har bestämt mig för att jag måste göra klart en av alla koftor jag håller på med INNAN jag börjar sticka med mitt nya ljuvliga garn, så ikväll blir det

Mjuk och go koftstickning i garnet Bris. Jag har bara två halva ärmar kvar, och de är inte ens hellånga utan 3/4, så jag kanske blir klar ikväll 
Förövrigt så syr jag mest hemligheter för tillfället...
- nytt mönster till en tidning
- fler delar av min miniBOM
- födelsedagspresent till en släkting
Därför kommer det inga bilder på vad jag syr just nu, men snart så 
Föresten... nästa del i miniBOMen kommer om tio dagar så där ungefär.
TACK för alla underbara kommentarer om första delen!
***Anette***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar