1 juli 2009

Happy me - och kanske Happy You - om du vill sy med mig?

Tänk vad bra det är med sommar!


Jag önskar så att det gick att förmedla doft med ett foto, för då skulle jag kunna spara den ljuva doften från min schersmin och ni skulle kunna känna den.
***
Men vet ni vad - jag har ett nytt mönster på gång!
Det blir en liten miniBOM på fyra delar (kanske fler) här på min sida, och jag börjar så snart första delen är klar (om några dagar ungefär). Det blir en blandning mellan broderi och lappar, och jag har fått inspiration till det hela från en svensk sång. Det ska bli kul att se om ni kan gissa vilken...
Någon som hänger på min lilla miniBOM?
***
För övrigt så vill jag göra den allra bästa reklam för KarMa garn!!! Affären hette tidigare Garnhärvan, men byter nu namn.
Tjejerna som driver affären har fantastisk service (minnesgoda läsare kommer ihåg att jag berömt dem förr). Idag la jag en order på garn till en ny kofta. Max fem minuter efter att jag tryckt på Beställ så ringer en tjej från butiken upp och beklagar att de inte har garnet jag beställt i tillräcklig mängd. Efter en stunds samtal säger hon att hon ska kolla om hon har något annat som motsvarar mina önskemål. Hon ringde upp igen efter kanske en halvtimme och berättar om ett motsvarande garn i "min" färg - som de har på rea! Hurra!
Jag gillar verkligen KarMa!
***Anette***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar