19 apr. 2009

Toppenhelg och nya rivningsprojekt

Det har varit en toppenhelg!
Vi har haft goda vänner på besök och igår var det syträff med Kvilthäxorna.

Dessutom har solen visat sin bästa sida  fast det har varit ganska kallt.
***
På Kvilthäxeträffen sydde vi sykorgar (fast min ska ju bli en stickkorg). Jag hann inte färdigt, men jag lyckades komma en bra bit på väg. Några sneakpeeks:


Med ett handtag och lite dekorationer så blir det nog bra...

Dottern undrade om den verkligen var min, för jag syr ju aldrig i mintgrönt och lila. Näe, men någon gång ska väl vara den första?
***
Man skulle kunna tro att det hänt en olycka, men det har det inte.

Det är tvättstugan som ska få en make over! Har man inte att göra så skaffar man sig, eller hur?!
***AnetteL*** 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar