13 apr. 2009

En verkligt trevlig påsk

Jag hoppas ni haft en trevlig påsk!
Det har jag haft!
Familjen har tillbringat påskhelgen här:

Det var fantastiskt väder - 15 grader  och strålande sol, och snön var bra.
Men... jag åker ju inte skidor, så jag har gjort en massa annat i stället. Till exempel har jag busat med en ettåring och en treåring, och emellanåt har jag stickat...
Babykoftan är klar liksom Lehmus-sjalen. De ska båda blockas förstås, men så här ser de ut just nu:


Bilresan till och från skidorten var ca 14 timmar, och det är sååå tråkigt att bara sitta och glo när man inte kör. Lite rätstickning passade bra då och jag har kommit en liten bit längre på min kofta. Nu har jag börjat på ena framstycket och bakstycket är klart.

Och bara för att det är så himla kul att börja på nya saker så påbörjade jag en ny sjal! Visst ser det spännande ut?!

Fortsättning följer angående den sjalen.
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar