19 jan. 2009

Woohoo - Första sockan är klar!

Ojojoj, vilken pärs 
men nu är den första sockan klar!
Självklart måste jag visa bilder på underverket - direkt! 
Hela skapelsen:

Framsidans flätmönster:

Baksidans flätmönster och en liten del av hälen:

Nästa ska väl gå liiiite snabbare att sticka...
Nu kan jag sova gott i natt! 
***
Ett par små ord om Awards också... De enda som kommer här i min blogg.
Tack snälla ni som delar ut awards till min blogg! Ni är gulliga ni! Jag är så glad för att ni läser min sida på nätet och det är snällt att ni vill ge mig utmärkelser, men...
jag har bestämt mig för att inte ta upp dem här och inte heller skicka dem vidare.
Jag tycker själv att det är lite trist att läsa om andras awards på deras hemsidor... Hoppas ni förstår!
***
Gokväll!
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar