17 jan. 2009

Lek med blommor och årets första

Jag har så mycket som jag vill göra just nu, men jag hinner inte en bråkdel...
Nån som har en massa tid över??? Kunde jag, så skulle jag köpa lite (eller mycket!)
Igår när jag var ute och gick i grannskapet så konstaterade jag att vårt hus snart är det enda där det fortfarande lyser adventsstjärnor och ljusstakar! 
Hm... men det är ju fint och det finns ju så mycket annat att göra än att plocka ner dem...
En sak som jag vill göra, men inte hinner med så mycket som jag vill, är att fota. Några nya bilder har det i alla fall blivit:



De blev ganska bra, men jag konstaterade att stativet är alldeles för rangligt för att jag ska vara nöjd  - Det är många saker på önskelistan nu...
***
Ikväll har vi mumsat på årets första semlor.
Gott-gotti-gott-gott!

I morgon ska jag på 3-års kalas 
Och nu är det bäst jag sätter mig och stickar på mina obegripligt svårstickade sockor så de blir färdiga någongång!
Ha det så bra!
***Anette LÄÄÄ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar