4 apr. 2019

Morris idag och Anette en annan dag

- Matte, kolla! Kolla! Jag KAN klättra i träd nu, utan att ramla ner!
Ja om man har tungan rätt i mun så går det. Heja dig Morran! (Och att trädet är en rejält nersågad fläderbuske pratar vi inte om.) Vår finaste knaskatt.

Härom dagen, när jag tog bilder i blåsten, fastnade även min kraftigt modifierade Birkin på bild. 
Den som är så ändrad från mönstret att den nästan inte är lik alls. 
Oavsett det så är den precis som jag ville ha den, en tunn, skön, grå kofta som passar till mycket i min garderob. 
Den är stickad i Gästrike 2-trådigt ullgarn från Järbo samt diverse smånystan av egenfärgat ullgarn. 
Klänningen är min senast sydda, den enkla grå
Skönt att ha några bilder från en annan dag att ta till när dagen inte varit så innehållsrik.
😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar