21 okt. 2017

Vändbart

Oj då, den här lördagen gick fortare än nödvändigt! Efter tre dagar när jag inte mått på topp så sov jag bort halva förmiddagen idag. Jag tycker inte om att sova länge på morgnarna men efter nästan tio timmars sömn så mår jag bättre. Kroppen behövde uppenbarligen ordentlig vila.
Några vilsamma timmar framför några stickpoddar på Youtube och koftan har fått ett axelparti. 
Det är väldigt snyggt. Mönstret till Tealeaf är välskrivet och dessutom finns några förklarande filmer på Craftsy som man får tillgång till när man köper mönstret där.

Lilla Dot behövde en liten påse till småsaker att ha i handväskan så det har jag sytt en. 
En liten vändbar påse med ett par träkulor som snoddstopp. 
Jag hoppas inte jag sover bort halva dagen i morgon också, det vore bra onödigt.

2 kommentarer:

  1. Att sova bort halva dagar är inte dumt alls när kroppen och knoppen behöver det. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det kan till och med vara att föredra även om det känns tråkigt att sova bort ljusa timmar. Kroppen vet var den behöver. :)

      Radera