21 juni 2017

Lång väntan

Nu är den här, årets allra längsta dag. Migränfri dessutom. Yay!
Även om jag längtat efter långa ljusa dagar så lurar ett vemod där bakom, att det vänder nu. Inte än men snart märks det och det gör lite ont men idag är det ljust! Länge och väl och sommaren är härlig och fin!
Idag har jag fikat med finaste C och hon blev förtjust i min nya prickiga väska så den följde med henne hem.
Tyvärr har jag inte mer av det prickiga tyget och det är slut där jag köpte det men det gör väskan bara mer exklusiv tänker jag.  Tur att världen är full av fina tyger att sy andra väskor och saker av!
Prickar är allt bra fint!
Förutom en fin fikastund har jag ägnat en stor del av dagen till att vänta på sonen och väntar man behöver man en sockstickning så jag la upp en i morse. 
Som ni ser fick jag vänta några timmar och då hinner man en bra bit på en socka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar