17 sep. 2013

Mössa, vantar och kofta

Magasin Duett har just nu en knit-a-long på mönstret Green memories
Jag tänkte vara med och för min del blir det en liten övning i flerfärgsstickning vilket inte är min starka sida. Garnet kommer från Magasin Duett och förutom garnet så beställde jag också en bok.
Visst blir man lite extra lycklig av att boken är inslagen i silkespapper! 
Färgskalan är favoritfin.
Från isblått via petrol och turkos till grön och cerise.
Boken är efterlängtad för sedan jag såg Kamilla Svanlund och Clara Falk göra reklam för den så har jag väntat.
Den är jättefin!
Nu är frågan...
- Jobba vidare på höstkoftan, börja på knit-a-long mössan eller lägga upp till ett par vantar?
Eftersom jag är lite restrött så är risken att jag inte gör något av det, men då har jag ju allt roligt kvar att se fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar