26 aug. 2009

miniBOM - Femte och sista delen

Oj vad ni fick vänta länge på femte och sista delen!
Det var inte alls så jag hade tänkt, men de sista dagarna på min semester drog jag på mig en envis förkylning. Så envis att jag inte ens orkat starta datorn, eller för den delen ta mig ur sängen, men HÄR kommer femte och sista delen i min lilla miniBOM! Mönstret är inte längre tillgängligt.
Håll till godo!

Vad tycker ni om bården? Jag tycker den passar bra, men så är det ju min favoritbård!
Är du inte så van att frihandsquilta på symaskinen så är det kanske ett bra tillfälle att testa när du quiltar din miniBOM?



Japp, det var det! Fortsätt skicka bilder på era block och toppar - och färdiga quiltar förstås! Det är så inspirerande att se hur andra löser uppgiften.
Nu ska jag dra mig från datorn en stund igen, och vila, och planera för nästa blogginlägg som kommer att handla om resan där jag blev förkyld...
***Anette L***

1 kommentar:

  1. Hej Anette!

    Den här lilla bonaden är ju helt bedårande! Jag undrar om det är helt omöjligt att få del av dina mönster till den?

    /Katti

    SvaraRadera