13 mars 2009

Äntligen har alla delar kommit!

Jag har väntat. Och väntat och väntat igen.
De två sista delarna i BOMen Truly scrumptious tog verkligen tid på sig att hitta från Australien och hem till mig!
Men idag, när jag kom hem från jobbet så tittade jag i brevlådan, trots att jag visste att posten redan var inburen (varför gör man sånt?). Döm om min förvåning när det låg ett stort gult kuvert i brevlådan! Öppet!!! Gaaahhh....
Som tur var så fanns alla delar kvar i kuvertet. Kanske hade brevet hamnat hos en granne som öppnat det av bara farten, och upptäckte att det måste kommit fel när det låg tyg och mönster i?
Ja, jag är glad för att det kommit i alla fall!

I helgen blir det till att rita upp broderiet och sätta igång med Gracie´s fairies!
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar