25 dec. 2008

Det börjar bli dax att summera

Bara en vecka kvar av 2008 - då tycker jag att det är dax att börja summera året som gått...
För min del har det blvit mycket sytt! ...surprise...
Ni som följer min blogg vet ju att det sys ganska många meter med sömmar i mitt hus, och jag har gjort ett litet collage av en del av det som blivit klart under 2008:

Det var svårt att välja ut bilder, men jag valde en sak som blivit klar varje månad under året. Vissa månader blev mycket klart, andra bara några få saker. En del saker har jag nästan redan glömt bort att jag gjort - det gäller speciellt de saker som har blivit gåvor till nära och kära.
***
När jag ändå var igång med att göra fotocollage kunde jag inte låta bli att göra ett med naturbilder också. Även här är det en bild per månad:

Mmm, I like it!
***
För övrigt var julaftonen en lyckad dag.
Jag fick träffa alla mina syskon och syskonbarn, och det händer inte så ofta!
Tomten kom, maten var god och till allas vår lycka så singlade några snöflingor sakta till marken! Dessutom började jag sticka på ett par tossor till en systerdotter 
God fortsättning!
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar