28 nov. 2008

Tre till - lika fast ändå inte

Snart första advent.
Jag gillar verkligen tiden från nu och fram till jul!
I morgon ska jag plocka fram ljusstakar, stjärnor och kanske sätta upp julgardinerna i köket. Om tiden räcker till vill säga, annars får det bli på söndag.

Jag har sytt klart underläggen med Linnéas broderier. De blev inte så olika som jag först hade tänkt, men lite olika i alla fall, så alla i familjen känner igen sitt eget underlägg 

Sonen valde av någon anledning en mus som är trött och mätt av godsaker i stället för en tomte. Undrar varför... 
Jag har massa nya syprojekt i huvudet, och dessutom tre stora quiltar som nästan är färdiga. Hm, i natt får jag nog ta och fundera ut en strategi och anfallsplan så jag får lite gjort i syrummet! Idag fick jag dessutom hem nya tyger som ropar på mig... Angenäma problem, eller hur?!
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar