17 nov. 2008

Julklappsdax - en tävling i all enkelhet

Hej hej!
Lizzan har en tävling på sin blogg där deltagarna kan vinna julklappar! Det tycker jag är en så rolig idé så jag härmar den!
Jag vet att jag har väldigt många läsare här på min sida och det är jätteroligt! Ibland önskar jag att fler av er som är inne och läser ger er till känna med en liten kommentar då och då, men jag vet att det är lätt att bara kika in på en blogg och sen fortsätta vidare i cyberspace... MEN för att vinna en hemlig julklapp från mig så krävs det minst en kommentar från dig under vecka 47 och minst en under vecka 48 på ett blogginlägg eller en bild här hos mig.
Julklapparna lottas ut mellan er som uppfyller dessa enkla kriterier.
Det blir tre julklappar - alla syrelaterade på något sätt. Har jag inte lyckats göra av med alla mina fultyger så kanske det slinker med någon bit i paketen så ni kan påbörja egna fungly-projekt... 
I början på vecka 49 tillkännages mottagarna av julklapparna här i bloggen!
Välkomna att delta!
SNART ÄR DET JUL! 
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar