10 nov. 2008

Lågsäsong

Just nu känns det som om det är lite lågsäsong... men det beror säkert bara på att det är mörkt så fort man är ledig, eller?
I helgen som gick var jag på blixtvisit på Syfestivalen i Stockholm. Jag gjorde inte många inköp, men det var kul att gå runt och titta lite och hälsa på sykompisar!
Jag letade efter bruna tyger på metervara, men hittade inga som passar till mitt fungly-täcke. Tyvärr.


Det blev lite tyg i alla fall, t ex ett par rullar med fatquarters från Liz, och några härvor garn från Färgkraft i en läcker färg de kallar bouganvillea.
Ett passande namn! 

Och så blev det lite scrapbookinggrejer.
I syrummet håller jag som bäst på att sy bårder på mitt rosa-vita projekt. Det var för mörkt för att ta något bra foto ikväll, så det blir bara ett litet smakprov:

Dottern är stormförtjust 
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar