9 juni 2008

Naturupplevelser

Hej hej!
Jag älskar pioner! Det kanske märks, för jag har lagt ut flera bilder på mina kära pioner här på sidan. Så här ser en av pionblommorna ut idag

Så vacker!!!
Under den gångna helgen så har jag stickat lite på en sjal i garn som består av 100% lin. Jag köpte ett paket med garn och mönster härifrån. Jag tror aldrig jag stickat i rent lingarn tidigare, och först tyckte jag att garnet var stumt, men nu gillar jag det verkligen! Jag tror det blir en söt sjal när den är klar :o)

Helgen som gick tillbringade jag, dottern och en kompis i Östergötland. Jag tog massor av bilder och här kommer några av dem. Jag behöver väl inte skriva att vi hade en underbar helg? :o))




Dagen idag är en underlig sak - evighet fram och evighet bak :o)
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar