29 aug. 2007

Kort kort kort

Hej hopp!
Oj vad tiden går fort när man jobbar! Jag hinner ju ingenting! Jag är så trött när jag kommer hem på kvällarna, och vi har inte fått snurr på matlagning och läxläsning ännu, så någon tid för pyssel eller sömnad hinns inte med. Tänk vad en semester kan göra! :-)

Några kort har det i alla fall blivit. Det är Magnolias tjejstämplar som kommit till användning den här gången.
Kanske kan något av korten passa en liten Amanda? ;-)




Jag har datorstrul hemma, så den här gången fick jag fota korten i stället för att scanna dem. Det blir inte lika bra, men det får duga för tillfället.

Kanske, kanske får jag lite sytt i helgen som kommer också. Jag har ett överkast som kanske vill sys lite på, eller så ropar mina röda Kaffe Fassett-tyger på mig... Jag har några nya ljuva tyger i grönt och beige också som jag vill testa att göra något av. Idéer är det ingen brist på - men tid och ork... :-)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar