2 dec. 2020

Upploppet

Tänk, då är vi redan på upploppet av 2020, det här märkliga året. Törs man fundera på hur nästa år kommer bli? 

Den här månaden tänker jag frossa i rött, grönt och juligt, precis som många andra. I år verkar det behövas mer än vanligt.

Kalendern för månaden lär bli luftigare än andra år men likväl är det en hel del jag vill hinna med att göra,


vill, inte måste. Det är min plan i alla fall.


En och annan fika, om än på distans, ingår i planen.

Tomteluvan är färdigstickad och riktigt varm och mysig,


och julkransen hänger på sin plats så nu kör vi december!


2 kommentarer:

  1. Så fin julmössan blev! Om jag hade tid skulle jag sticka en sådan men det är mycket annat som har högre prio.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är mycket man vill. Mönstret var roligt att sticka och jag kommer säkert göra fler.

      Radera