14 maj 2010

Från kaffelukt till sommarflukt

Häromdagen hade jag en riktigt usel dag, en sån där dag när jag började ett viktigt möte med att dra ner en kopp full med kaffe i knäet, och sen fick jag gå omkring hela dagen och påminnas om det pinsamma för kaffelukten förföljde mig.
Idag, däremot, har det varit en ovanligt bra dag!
En bra dag som avslutats med lite sylust (vilket var på tiden tycker jag).
Två miniväskor har det blivit. 

Kanske kan trådrullarna hjälpa till med att ge en uppfattning om hur små de verkligen är. Mönstret, som är riktigt roligt att följa, finns HÄR.
Jag ska sy fler, bara för att det är så kul!
På altanen står det massor av krukor, så nu väntar vi bara på värme och sol.
Den här lilla stjärnpelargonen behöver det!

Och jag med!
Nån som vet/kan gissa vad det här är?

Plingplong!
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar