11 juli 2008

Aj aj aj

Usch! Jag har ont! Jätteont!
Under en längre tid så har jag haft värk i höger handled. Länge, länge så har jag hoppats att det skulle gå över av sig själv, men de senaste dagarna har det bara blivit värre och värre. Igår lyssnade jag på mina underbara kviltvänner och beställde tid på vårdcentralen och jag fick komma dit nästan med en gång. Inflammation i handleden och remiss till röntgen! Tyvärr gör det ännu mer ont idag, för nu värker det från handleden och upp mot armbågen, och till och med upp mot axeln :o( Blä! Jag kan varken sy eller sticka...
:o((
Sussie uppmanade mig att ta på handledsvärmarna - och det har jag gjort nu! Tack för tipset Sussie! Och vilken tur att jag hade ett par värmare på lager!

Hoppas i alla fall helgvädret blir fint! Just nu ser det dystert ut här längs smålandskusten...men det kan vända snabbt! ;o)
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar