4 jan. 2008

Nytt år - Nytt jobb

God fortsättning Kära du!

Vilket underbart år, fyllt av möjligheter vi har framför oss! Det är härligt att tänka på att allt ligger framför oss, oanvänt, nytt, slätt och vackert! Mmmm....

Själv har jag börjat det nya året med att börja på ett nytt jobb! Efter 20 år i samma företag har jag nu tagit det stora steget och bytt arbetsgivare. Det känns STORT på något sätt, fast ändå inte så märkvärdigt ;-) Efter de tre första dagarna på det nya jobbet så känns det sååå bra! Jag är glad!!!
Jag kommer nu att jobba heltid, och det kan innebära att jag inte kommer sy och scrappa alls , mycket mindre än tidigare, eller - faktiskt-  mer än tidigare! Man vet aldrig :-) Jag brukar få mer gjort när jag har begränsat med tid. Komplicerad som man är...

Jag önskar dig ett riktigt gott nytt år med några tänkvärda ord. De kanske behöver rulla i hjärnvindlingarna några vändor innan de landar. Det behövde de på mig, men nu känns de så sanna!

"Är du beroende av någon annan för din egen lycka
är du sannerligen illa ute"

kram <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar