31 jan. 2008

Minipyssel och rinnande näsa

Hej hopp!
Ja, nu är det dax igen! Min näsa har börjat rinna och halsen känns tjock. Helt fel tillfälle - som vanligt! I morgon åker vi spa-ladies till en förhoppningsvis varm, härlig och avslappnande helg och då vill jag INTE vara förkyld! På jobbet är många sjuka, och hemma turas familjemedlemmarna om. MEN jag vill INTE!
För att förtränga eländet så har jag minipysslat ikväll och gjort tankekort till spa-damerna. Jag har inte bestämt vem som ska få vilket kort, så det får väl slumpen ordna ;-)

Jag hade tänkt att jag skulle ritat upp ett broderi också, så jag har något att göra när jag slappar i en härlig stol vid poolen, men orken räcker inte, så jag tar med ett par böcker i stället. Jag har i alla fall fått första delen av BOMen Truly Scrumptious från Australien, och jag längar efter att få börja sy den!

Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar