29 juli 2010

Svalor, stenar, semester

Nu har jag bara en enda semesterdag kvar och en viss panik börjar infinna sig.
- Vart tog den här sommaren vägen? Jag har haft en fantastisk semester, så jag är egentligen väldigt nöjd, men det hade ju inte gjort något om jag varit ledig några veckor till... Fast, en dag samt en helg är bra!
Här kommer ytterligare några bilder från södra Öland, bland annat en bro (!) av det mycket enkla slaget.

Visst är den fin i all sin enkelhet?
Den finns på Seby gravfält tillsammans med många andra stenar.

Min vana trogen så var jag inte ensam på min fotorunda... Min Swallowtail-sjal i Malabrigo Lacegarn var med.

Den är underbart mjuk, lätt som en fjäder och stickad med st nr 3.5.
Färgen heter Amoroso.

Den hade lite svårt att inte flyga iväg, svalstjärtar som den har och allt.

Nästa Swallowtail ska jag göra lite större, så man kan krypa in ordentligt under vingarna på den.

Sommarglädje!
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar