4 dec. 2009

Helt oväntad glädje!

Idag har jag varit i Västervik. Tack A för en toppendag!
Vi knappfyndade på nya tygaffären TantBiten.
10:- för de här juvelerna:

Och så sydde jag samman min Blomsterflicka.
Hon blev en påse. Vad blir din?

När jag kom hem ikväll så låg ett vadderat kuvert och väntade på mig.
Hm, vad kunde det vara? Jag har ju inte beställt något...
Gissa om jag blev förvånad när jag öppnat det - en julklapp från en av er, mina bloggläsare!

På det bifogade kortet står det:
"En liten grej
till en toppentjej
Vet ej vad man med dessa kan göra
kanske några skor snöra
För en underbar blogg vill jag tacka
Härligt att njuta till kaffe och macka
Sitta och surfa runtomkring
Lockas att sy vackra ting
En underbar jul jag önskar dig
Julhälsningar från en quiltande tjej"
Tack snälla rara Birgitta på Tjörn! Du gladde mig ända in i själen!
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar