5 sep. 2008

Fredagsmossig

Jag gillar stenar med mossa! Mossa på sten kan vara så otroligt vackert.
Hårt mjukt liksom...



Jag undrar hur länge de här skönheterna legat ute i vår natur?
Ikväll kanske jag börjar nåla mitt godistäcke, dvs jelly roll-täcket jag skrivit om tidigare. 

Toppen är färdigsydd och det vill nog bli bra ;o)
Vill ni att jag ska skriva ihop ett mönster på hur jag gjort? Skriv i så fall en kommentar här i bloggen! Om det blir tillräckligt många som önskar ett mönster så gör jag ett och lägger ut här, men blir det bara några stycken så gör jag det inte... Det är ju en del jobb med att skriva mönster ;o)

I morgon ska jag åka till Öland och hålla kurs för Kvarnkviltarna. Det ska bli kul! Jag hoppas att Kvarnkviltarna också tycker det - och framför allt att de i morgon kväll tycker att de hade en rolig och lärorik dag...
Trevlig helg!
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar