25 nov. 2012

Väl dold

Nu vet jag var min sylust är! Den är djupt nergrävd i alla saker som jag ställt in i syrummet i brist på andra ställen att ha dem på. Om jag inte får ut alla de där sakerna kan jag inte sy ett stygn! Om jag åtgärdat det idag? Nej, idag har jag vilat mig i form för att kunna göra det en annan dag. Typ.
En långpromenad i kvällsmörker och sedermera regn ingick i vilandet.
Om en vecka är promenadrutten ännu finare, med adventsljus och slingor. Och kanske lite snö om väderprognosen står sig.

1 kommentar:

  1. Tack Anette för dina dagliga inlägg!! Det är lika intressant att se vad du har noterat i din omgivning och du kan verklligen få några få ord att beröra. Tack!
    Lycka till med letandet. Ett tips är att leta bland sytråden...
    Kram från Lena i Örebro

    SvaraRadera