28 maj 2011

Kuvertchic

Härom natten kunde jag inte sova, så i stället för att vrida och vända mig (jag gjorde det också föresten) så funderade jag på sömnad och tanken slog mig att jag skulle sy en liten väska av den gula duchessen som var kvar efter att jag broderat blomman.
Igår kväll plockade jag fram tyg, vildona och en dragkedja och så här blev den:
En liten kuvertväska med lagda veck.
Både blomman och väskan ska kombineras med en klänning som Veronica på Ateljé Veronica sytt. Bilder på hela ensemblen kommer så småningom. Det är lilla dot som ska på fest.
Idag springer svågern Stockholm maraton. Heja heja!
Jag springer bara med dammsugaren... 

2 kommentarer:

  1. Åh vad fint till din dotter. Stackars Linnea fick köpa en väska :) Kram

    SvaraRadera
  2. Så himla stiligt. Lilla Dot blir vacker.

    SvaraRadera